Ridderkerks Symofie Orkest

Tijd om ter gelegenheid van het 30-jarig jubileum de look & feel van het Ridderkerks Symfonie Orkest naar het volgende niveua te tillen. Na ontwerp van logo en huisstijl heeft Djen in mooie samenwerking poster, flyers en programmaboekje ter ere van het jubileum concert ontworpen.

Verwarrend? Desolaat? Spannend!

De stoere uitstraling van de huisstijl in combinatie met bijna desolaat fotomateriaal schept een bijzondere verwachting bij het uitgenodigde publiek. Het Rosenberg Trio, bekend van de op gypsy geïnspireerde jazz, beantwoordt deze verwachting via de altijd melancholische ondertoon in de toch sms zo opzwepende muziek.

Nu kunnen ze het zelf

Na het jubileumconcert heeft de eigen vormgever van het orkest het stokje van Djen overgenomen. Door ontwikkeling van huisstijl en identiteit door Djen en het stellen van een aantal richtilijnen en kaders is het Ridderkerks Symfonie Orkest nu in staat binnen de gestelde kaders eigen uitingen, website en promotiemateriaal te publiceren.

Opdrachtgever:
Ridderkerks Symfonie Orkest

0
Shares

Volg Djen!

Close

Dan zie je af en toe wat we uitspoken :-)