De Veranderbende

Tof, zo'n bedrijfsnaam! Een groot plezier natuurlijk om de splinternieuwe huisstijl en website te ontwerpen voor een organisatie met de naam De Veranderbende. Na intensieve branding sessies met Studio Buffalo rondom naamgeving en karakter van zijn nieuwe bedrijf, kwam Alwin Notenboom (oprichter en veranderprofessional) zelf op 'De Veranderbende' en schakelde Djen in voor verdere ontwikkeling van de uitstraling.

Logo

Stap één: vormgeving van het logo. Fris, pittig en echt. En een kwinkslag. Dat waren de uitgangspunten voor dit logo ontwerp. Soms is een logo een beetje een 'bevalling' en er waren dan ook twee concepten nodig voor dit kindje geboren werd. Wel precies het ontwerp waar we naar zochten, omdat het logo werkelijk zegt wat De VeranderBende doet. Door het omkeren van de E, A en N. Het zet sommige zaken op zijn kop. Maar toch blijft het altijd ‘leesbaar’, hetzelfde bedrijf, dezelfde letters, dezelfde mensen.

Netwerk

De Veranderbende is een netwerk van veranderprofessionals en organisaties die gespecialiseerd zijn in andere manieren van ontwikkelen, organiseren, sturen en samenwerken. Een woordencloud als tool voor deze dynamische identiteit volgde.

Bendeleden

Belangrijk uitgangspunt voor de website is actualiteit en verdieping. Via een blog presenteert het netwerk zich, de 'bendeleden' bloggen inhoudelijke stukken over de eigen specialisatie, over bijzondere cases en over huidige ontwikkelingen. En Djen is trots bendelid en -blogger!

Opdrachtgever:
De Veranderbende

Website:
www.veranderbende.nl 
0
Shares

Volg Djen!

Close

Dan zie je af en toe wat we uitspoken :-)