De Ansoffmatrix.

Op het eerste gezicht niet bijzonder inspirerend. Wel nuttig: de Ansoffmatrix kun je gebruiken om zeer eenvoudig inzichtelijk te maken waar winst te behalen valt voor jouw bedrijf. EQuitie werkt met dit model om voor jachthavens creatieve kansen te zien, zodat de jachthavens in deze tijd van crisis weer of meer winst kunnen maken. Creatieve kansen, suf model... Je voelt het, tijd om dit om te vouwen in iets wat wél bijzonder is ;-)

De opdracht: Mensen enthousiast krijgen en creativiteit uitstralen

EQuitie, opgericht door Pim van der Marel. Pim is een ontzettend leuke en creatieve vent die zijn strepen behoorlijk verdiend heeft als registeraccountant met een eigen bedrijf. Inmiddels is zijn bedrijf verkocht, maar Pim blijft een ondernemer in hart en nieren. Hij heeft een zeer alternatieve aanpak wanneer het gaat om het opkrikken en enthousiast maken van jachthavens, waar het in deze periode helemaal niet zo goed mee gaat. EQuitie werkt met een handig model om ingewikkelde zaken eenvoudig te benaderen. Maar... het blijft een model: suf, stoffig, niet inspirerend... Aan ons de vraag of wij een logo, aanpak en website kunnen bouwen waar mensen wél enthousiast van worden.

Vouwblaadje en bootjes vouwen

Het model heeft als doel: ingewikkelde zaken (zoals meer winst maken) simpel benaderen. Dus dat hebben wij van Djen ook gedaan. Zie de afbeelding hierboven; lekker dubbelzinnig en niet veel uitleg nodig, toch?

Opdrachtgever:
EQuitie 

Website:
www.equitie.nl 

0
Shares

Volg Djen!

Close

Dan zie je af en toe wat we uitspoken :-)