Merkidentiteit

We ontdekken jouw drijfveren.

Je merkidentiteit is dat waar jouw organisatie voor staat. Het zijn jullie eigenschappen, doelen, sterke punten en passies.

Djen heeft lang gezocht naar een goede methode om een merkidentiteit te bepalen. 23plusone is een wetenschappelijk gevalideerde methode waarmee je de aantrekkingskracht van een bedrijf kunt bepalen, meten en vertalen. Als als licensed friend van 23plusone is Djen één van de bedrijven in Nederland die deze tool kan en mag gebruiken.

Over 23plusone

'When science and play merge, then the magic can happen!'

In vormgeving, marketing en communicatie van de meeste bedrijven is alles gericht op de ratio: vertellen wat je doet. Maar onze keuzes maken we vooral op basis van gevoel.

Voelt het goed, dan kiezen mensen voor jouw bedrijf of product. Voelt het niet goed, dan laten we het sneller links liggen. De aantrekkingskracht van een merk zit dus niet verscholen in producten en diensten, maar in gevoel en emotie.

Mensen zoeken naar geluk door 24 fundamentele belangen na te streven zoals vriendschap, nieuwsgierigheid, winnen, gezondheid en seksualiteit. Door jouw klanten en collega’s in het volle spectrum van hun emotionele repertoire te raken, ontstaan positieve gevoelens, verbondenheid en positief gedrag.

Ons werk

Cascade

Cascade

Méér dan het theater. Sport, cultuur en zaalverhuur onder een dak.
Kunst & Cultuur Brielle

Kunst & Cultuur Brielle

Op de bres voor cultuur! Voor én door Briellenaren.
Facet Ridderkerk

Facet Ridderkerk

Een fijne buurt om te wonen, werken en leven. Voor iedereen.