FAQ
Veelgestelde vragen
Vormgeving
Het proces
Drukwerk
- Logo
- Visitekaartje
- Briefpapier & envelop
- Flyer & folder
- Post- of wenskaart
- Boek
- Gevelbekleding
- Advertentie
- Magazine
- Beursmateriaal
- Digitale media
- Website
- Animatie
- Social Media uiting, post of omslagfoto
- E-mail handtekening
- HTML nieuwsbrief
Drukwerk
Website ontwikkeling
Algemeen
We zorgen er uiteraard voor dat het ontwerp van je website past bij jouw identiteit en huisstijl. Daarbij zorgen we dat de website interactief is, zodat het je bezoekers aanzet tot actie. Ook kijken we samen met jou hoe we je diensten, informatie of producten helder in kunnen delen, zodat klanten snel vinden wat ze zoeken op je website.
Door een goede navigatie, een zoekfunctie en handige submenu's kunnen we van jouw website een professioneel online presentatiemiddel maken. En we vergeten daarbij Social Media zoals Twitter en Facebook niet.
Domein, hosting & technisch geneuzel
Om een website op internet te kunnen plaatsen, heb je twee dingen nodig:
- Een domeinnaam (een 'www-adres')
- Webhosting (online schijfruimte).
- Aanvullend wordt vaak gekozen voor e-mailhosting, zodat gepersonaliseerde e-mailadressen, passend bij je domeinnaam, kunnen worden aangemaakt.
Domeinreigstratie en hosting wordt ondergebracht bij een hostingbedrijf; zij beheren de server waarop jouw data staat.
Privacy & cookies
Ja, maar jij blijft verantwoordelijk voor de inhoud. Op verschillende websites kun je een standaard privacyverklaring opstellen. Wanneer wij jouw website hebben gebouwd, weten we precies welke onderdelen er wel en niet van toepassing zijn op jouw website. Met die kennis kunnen wij voor jou een privacyverklaring opstellen.
Lett op: wij zijn webbouwers, geen juristen! De verantwoordelijkheid voor de inhoud ligt bij jou. Om er zeker van te zijn dat de verklaring volledig voldoet aan de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) zul je zelf een jurist moeten inschakelen.
Merkidentiteit
Skip die visie en missie! Na een 23plusone sessie heb je die saaie lappen tekst niet meer nodig. Met een combinatie van wetenschap en creativiteit ontdekken we samen de drijfveren van jouw persoon, je bedrijf of organisatie in tekst & beeld.
Aan de hand van 24 kaarten met universele drijfveren (zoals succes, gezondheid, aantrekkingskracht, samen zijn) kiezen we de 6 sterkste krachten van jouw bedrijf en medewerkers. Hieruit maken we met elkaar de statements waar jouw organisatie voor staat. Wat drijft jou en jouw mensen? Wat verbindt jullie en hoe willen jullie je bedrijf neerzetten?
Het raken van mensen in het volledige spectrum van deze drijfveren, brengt gelukkige gevoelens naar boven, samen met een gevoel van betrokkenheid en verbondenheid... Dit leidt vervolgens tot positief gedrag en vooruitgang.
Tekstschrijven
Bij corrigeren moet je denken aan het verbeteren van spel-, stijl- en grammaticafouten. Is het verbetert of verbeterd? Is het ge-update, geupdate of geüpdatet?